Powered By Blogger

About Me

صورتي
أنا الحرف- أنا الحب- أنا الذكرى- أنا العبره- أنا البحر المديد- أنا نصف ولي نصف بعيد-(أعجبتني) أنا الهذيان عند البوح- أنا من طرد الفراق وأبقى المرار وكان ذلك القرار أن هيامي لمن أريد حتى الإحتظار!!

مدونتي ؛؛

مدونتي ,,طقوس الحروف,, في جيران

16 سبتمبر 2008

cute girl>>>> some words

my life I hope to laugh on my face one time

I hope to treat me as ahumanbeing one time

my life looks at my face to know how much I suffer

my life be fair with me .my power is end

my body is becoming weak,my brain is stopping about thinking

I try to complete my life as some thing damaged

and it losts its power.

my life gives me hope to make me as i was.




these words are offered to my soulmate who take out me from this kind of life

هناك 6 تعليقات:

maxbeta3zaman يقول...

لماذا الحزن والدنيا كلها أمامك
ادخلى لبلوجى المتواضع وانتى تفطسى من الضحك ..ياشيخه ارمى الهموم ..واديها بالقفيان
دا عمر طول النحيب ...مايموت الضحكه
وعجبى

عبرات الكلمة يقول...

يا ماكس بتاع زمان
شرفتني ونورت بلوجي
وترىانا جدا مرحه بس الدنيا واقفه في وجهي ما ادري ليه يمن عداوه او ثار قديم وانا اللي بدفع الثمن
واكيد حزور بلوجك
ثانكس

maxbeta3zaman يقول...

عرفت انك زرتينا ونورتى الدكان وردينا فورا على الزياره ...بس انا عاوزك تنزلى للبوستس القديمه شويه وتقرى مثلا القنبله الفوليه التى حدثت لى فى الباحة بجواركم فى الجنوب ..كمان اقرأى خناقتى مع البلوج أو صاحب البلاليج اللى ضيع بلوجى القديم فيها شىء يبعث على البسمه.. حتى أنا لى بوست كله دموع وعبرات لكنها كانت دموع فرح بولدى الأكبر البوست اسمه" نجحت ياماما "
ودائما للمرح دومى

عبرات الكلمة يقول...

اشكرك جدا وبالفعل انا قرأت كل الأشياء تقريبا وعجبتني مشكلتك مع البلوج بس علقت على بعض الأشياء لأني كنت مشغوله شوي........
وحقيقي امتعتني صفحتك وكل الشكر لك

كلام على بلاطة يقول...

;g كل عام وانت بخير

عبرات الكلمة يقول...

وانت بخييييييييييير.


كم وجه في الصوره ؟؟؟